kk

sobota, 27 października 2012

Tamilee Webb.

Znowu będę monotematyczna i będę pisać o ćwiczeniach na brzuch. Jest to część ciała, która najbardziej mnie wkurza i na którą najczęściej narzekam (chociaż ostatnio zaczynam także na ramiona ;p). Jak wiecie, od dwóch dni romansuję sobie z Mel B. Uwielbiam z nią ćwiczyć, jest lekko i przyjemnie (chociaż dzisiaj już czuję mięśnie brzucha, ale wątpię, że to po Mel). Dlaczego wątpię w Mel? Otóż wczoraj, po ćwiczeniach z Mel, postanowiłam zrobić sobie wstęp z ćwiczeń z Tamilee Webb i co? No i dzisiaj doskonale czuję mięśnie skośne brzuszka! To jest to, co kocham. Pamiętam, że przed ciążą, gdy znudziłam się ćwiczeniami ze śmiesznym gościem w geterkach (a właściwie moje mięśnie przyzwyczaiły się do ćwiczeń 8 minute abs), postanowiłam spróbować czegoś nowego. Wtedy na topie była wspomniana przeze mnie Tamilee Webb, więc szybciutko zaopatrzyłam się w jej ćwiczenia na brzuch i zaczęłam z nią ćwiczyć. To był strzał w 10. 


Kilka słów o samym treningu z TW:
-ćwiczenia oparte są na badaniach sportowych i zaawansowanej technice. Tamilee Webb, po konsultacjach z lekarzami z Uniwersytetu z San Diego wybrała najbardziej efektywne ćwiczenia kształtujące i wzmacniające sylwetkę,
-TW ułożyła cztery 15minutowe zestawy treningowe na poszczególne partie ciała - na brzuch, pośladki, ramiona i całe ciało,
-każdy trening składa się z dwóch poziomów: podstawowego i zaawansowanego (każdy po 15minut), tak by każdy mógł dobrać poziom do swoich możliwości,
-zestawy rozpoczynają się rozgrzewką i kończą się ćwiczeniami rozciągającymi.


-zestawy ćwiczeniowe są modyfikacją podstawowych, dobrze znanych ćwiczeń na brzuch, z nowymi, angażującymi mięśnie skośne (naprawdę je czuć! :)),
-ćwiczenia można wykonywać z hantelkami, co dodatkowo zwiększa pracę mięśni (poniżej moje niebieskie cudeńka! :D)


Ja zdecydowanie bardziej preferuję drugi zestaw z serii "Ja chcę mieć takie mięśnie brzucha". Uwielbiam ćwiczenia z hantlami, które dodatkowo pogłębiają skłony :)

http://www.tamileewebb.com/shop/best-of-tamilee-abs-abs-abs-dvd/

Gdzie można dostać zestawy ćwiczeń z TW?
-oficjalna strona Tamilee Webb, na której można zamówić płytki,
-chomik,
-wrzuta.pl,
-youtube,
-allegro.

Ja mam swoje na płytce, gdyż nie zawsze mam dostęp do Internetu, a nigdy nie wiadomo, kiedy najdzie mnie ochota na ćwiczenia z Tamką :D

Ciekawa jestem Waszej opinii o tych ćwiczeniach - znacie? lubicie? jakie macie doświadczenie? chcecie poznać?

J.

7 komentarzy:

  1. to, że ćwiczenia zaczynają się rozgrzewką, a kończą rozciąganiem, to nic nadzwyczajnego, tak powinno się robić z każdymi ćwiczeniami :P
    ja teraz ćwiczę z Ewą Ch. i jestem zadowolona z intensywności ćwiczeń, bo lubię czuć, że daję z siebie wszystko i już po pięciu minutach spływam potem, a po ćwiczeniach czuję te przyjemne endorfinki :) ale jak mi się kiedyś znudzą jej ćwiczenia, to być może sięgnę po te, które polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, że każde ćwiczenia powinny zaczynać się rozgrzewką, a kończyć rozciąganiem. Napisałam o tym, ponieważ wiele treningów np. 8minute abs czy Mel B, nie mają tego elementu (trzeba go dodać samemu, a nie każdy to robi), a TW akurat ma, co jest plusem.

      Oj Ewa... super ćwiczenia, ale szukam alternatywy dla nich :) Uważam, że TW może nią być :)

      Usuń
  2. ja dzis bede juz tez skakac :D pewnie do filmiku E CH :) miłego dnia słonko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich ulubionych trenerek; mam jej płyty dodawane niegdyś do Shape'a; teraz trochę zapomniane, chyba już pora znów do nich wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo... nawet nie wiedziałam, że jej ćwiczenia były na płytce w Shape :)

      Usuń
  4. Też z nią ćwiczę od jakiegoś miesiąca. Dwa razy w tygodniu robię brzuch, a raz w tygodniu całe ciało (oba zestawy). Fajne ćwiczenia.
    Płyty kupiłam kiedyś z Shapem - ale było to bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń