kk

sobota, 20 października 2012

100 days.

Tak jak w temacie. Wyzywam siebie na pojedynek - 100 dniową walkę z oponką, boczkami i słodyczami.


A oto mój plan:

Przez 100 dni codziennie robię ćwiczenia na brzuszek: do wyboru mam Tamilee Webb - Ja chcę mieć taki brzuch, 10 minut na brzuch z Mel B, 8 minute ABS i hulahop. Oczywiście nie wszystko na raz. W ciągu tygodnia mieszam zestawy, tak, by mięśnie nie przyzwyczaiły się do jednego rodzaju ćwiczeń i dodatkowo dodaję cardio. Na dzisiaj zaplanowałam sobie rowerek i 10 minut z Mel B, chociaż jak oglądałam te ćwiczenia z Mel, to od samego patrzenia miałam dość (chociaż jej brzuch jest zachęcający, no może wolałabym troszkę "mniej męski") ;p


No, aleeee... Pomalutku, pomalutku i do przodu. Dzisiaj jest dzień przedsetkowy. Dopiero od jutra zaczynam odliczanie, bo niestety dzisiaj poprawiałam sobie humor piszingerami (niedobra ja!!!! :P). Tak, więc od jutra wielkie 100dniowe wyzwanie z Jahstiną! :)


A na koniec kilka rad z Shape, jak pozbyć się "oponki" na brzuchu:


Hmmm... 4 razy w tygodniu? Dla mnie bajka, nie zawsze mam czas i ochotę na ćwiczenia. A jeśli ta przerwa w ćwiczeniach ma mi pomóc, to czemu nie? :)))) No to do dzieła :D Spalamy piszingerki! :)))

J.

6 komentarzy:

  1. Ja zrzuciłam trochę brzucha przez awans w pracy więcej stresu i obowiązków ;P Od razu 3,5kg mniej. A regularnie ćwiczę na siłowni, muszę tylko zdrowiej w końcu jeść!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki!;) najważniejsza systematyczność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy chodzę na siłownię, nie ćwiczę brzucha :/ I nie wiem jak się do tego znowu zmotywować. Ale za Twoje postanowienia trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te cwiczenia z Mel B są genialne!!! ćwiczę z nią już jakiś cza i naprawde widać efekty (przygotowuje sie do slubu;p)! chodze takze na siłownie i jak pierwszy raz zobaczyłam te cwiczonka i zrobiłam je 1. raz to mówię"ejj takie słabe w czym maja pomoc, nawet sie nie zmeczyłam",ale po paru h odczułam je w postaci zakwasików;p genialnie! zycze powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam te cwiczenia z Mel B są super.. sa fajnie bo nie trwaja bardzo długo a efekty sa widoczne.. zamiast jednej serii robilam 3 :)

    OdpowiedzUsuń